nostalgisk

Roade mig på YouTube imorse medan jag väntade på att de andra skulle dyka upp till morgonmötet. 
Hittade och plockade ut några av mina favoritfilm-scener

Dirty Dancing I´ve had the time of my life, Vem kan inte gilla denna sång?

Notting Hill Scenen med Hugh och Julia när allt löser sig. Ja jag är obotlig - man måste tro att det nångång slutar lyckligt, annars överlever man inte.

Bridget Jones Scenen när Daniel (hugh) och Mark (colin) slåss är ju för underbar. De kan inte slåss men försöker ändå :) musiken e ju oxå klockren! Höj ljudet på denna...väldans lågt.

Top Gun Tom Cruise är inte den starkaste sångaren, men scenen när alla uniformsnissar börjar sjunga  är klockren. Ja jag gillar uniformer..och ja jag gillar sång. Hyr en uniform och sjung en sång för mig så kommer du kanske en bit.

Läste igenom min blogg oxå. För exakt 4 månader sen skrev jag såhär: "Fortfarande en otroligt glad tjej...det nya året har börjat bra, inget o sjunka ihop över."
Jaa...vad ska man säga om det...?

Ja så roade jag mig en måndagsmorgon...hoppas det roat er en stund oxå.

Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Haru inga mindre sliskiga filmer att lista =o)! Typ Die Hard eller Die Harder eller nått!

2007-05-14 @ 16:34:00
Postat av: Reebs

äh käft! Min blogg = min smak. Och nu råkar min nostalgiska smak vara romantisk.

2007-05-14 @ 16:38:51
Postat av: Kastrerad

Eh...det här är faktiskt min blogg! GET OUT OF MY HEAD! GRAAAAH!

2007-05-14 @ 16:41:31
Postat av: Reebs

ooookej...jag ska *physco*

2007-05-14 @ 16:45:16
Postat av: Kastrerad

Whaaaaateeeevaaaaaaa

2007-05-14 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback