Min gädda göran.

Ja.
Jag blir en drama-queen när jag är full.
Ibland.
Men mest blir jag bara fifififilurig.
Sittningen kommer nog bli kalas, måste bara fixa en massa grejs och mojs och lappsakojs och hela mellevitten. Och jag vet någon annan som måste träna på att sjunga.

Mår oförskämt bra idag...blev ändå rätt mkt alkohol igår för Reebs ovana kropp. Men insåg just att jag va mer full än vad jag trodde just då.
Ska bli skönt o komma ut på fisketur. Kul att få lära sig ordentligt.
Hoppas jag får upp en gammelgädda. Då ska jag adoptera honom och lära honom prata. Foool fesk ska han säga.
Annars är jag oberörd idag. Va kasst igår, sa ju redan på eftermiddan att jag skulle gråta om något mer hände. *tadaa*

Och imorrn blire tacos, drakbygge och antagligen mer vitmossa.

Nu frukost.

Hittade nyss en skön låt. Avrils version av Knocking on heavens door. Lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback