jaaa..vad ska man säga?

Haha..läste just Sandys kommentar om att min pappa liknade Sverker i PLUS...haha..njaaaää det vette tusan om jag tycker gumman ;)

Spex igår, grymt duktiga. Härligt att få skratta så man får ont i magen :D
Sen blev det puben och till slut hamnade vi på kåren..det va roligt. Fick lite mer info om min sk "affär" oxå..hehe människor, människor vad ska man säga? Blev ju inte direkt förvånad när jag hörde varifrån det kom.
Har skrattat ännu mer idag när jag fixat me lite grejor vi spelade in i studion till kvastkampen häromdan..."å vad jag gillar köttbullar...hur många har du?"

Nu ska jag gå o baka pizza och sen ska jag spä på ryktet lite extra genom att ha bakis-söndag me Helenah och Kim.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Vilken vild fantasi hon måste ha..Pappa Arne liknar inte Sverker. Hmm..

2007-05-10 @ 12:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback