Insikt

Jag är inte lika feg som förut, bryr mig inte lika mycket som förut, tycker inte att det är hela världen om jag misslyckas eller tabbar mig.
Insåg det igår när jag satt och klippte live och inte var ett dugg nervös. När hände det? När blev jag så lugn och cool?
På nyår var jag jättenervös för ett tal jag skulle hålla...svårt o se att jag skulle vara det idag.
När blev jag modig? Eller har jag blivit hårdhudad, härdad och okänslig?
Rinner saker av mig lättare nu?

Eller har jag bara vissa dagar då det känns så?

Wear your eyes as dark as night
Paint your face with what you like
Wear your love like it is made of hate
Born to destroy: born to create, born to create, born to create, born to create 

So when you hear this autumn song
Clear your heads and get ready to run
So when you hear this autumn song
Remember the best times are yet to come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback