Fel på termostaten

...ja det måste min kropp sannerligen ha. Fryser som en liten gnu på nordpolen och går konstant runt med en filt i skolan nuförtiden.
Är ju alltid frusen av mig men nu är det extremt.
Antingen har de stängt av värmen på skolan eller så har jag något som ligger och lurar i kroppen eller så är kroppstermostaten konstig. Men men så länge jag inte blir sjuk är jag nöjd.
Har inte tid för sånt trams.
Mycket som ska hinnas med nu och om två helger är det tävling och måste va på topp då.

Senaste tiden har det blivit intensiv träning och många nautilusbesök. Klurar fortfarande hur man ska träna benhinnorna för den enorma påfrestning som 8 mil (och senare i sommar 12 mil) faktiskt innebär. Jovisst...man ska succesivt vänja dem, men jag har ju ingen häst i närheten.
Någon som har något tips?

Idag börjar nog drakbygget och imorrn blir det fiske, hoppas det e fint väder...

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan
Vilken fin blogg du har! Vi skulle bli jätte glada om du ville ta en titt på våran!
Ha det bra, kram:D

Postat av: Kastrerad

Menre är ju varmt ute så det gör väl inget om värmen är avslagen :).

2007-05-11 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback