Et tu...

Gillar inte att gråta inför människor, det får mig att känna mig svag. Men ikväll kunde jag verkligen inte hjälpa det.
Hade verkligen tryckt bort allt och fått det ur systemet men det kom tillbaka en stund...men jävligt skönt att få svar och få veta allt. Tack.

Idag har gått från att vara toppen till att vara skit. Vet ännu en människa jag aldrig kommer att lita på mer, som förbrukat sina chanser. Ännu en skenhelig människa. 
Är inte arg...mest bara besviken att hon inte sa något, trodde hon brydde sig mer om mig än så. Försvinn från mig!  Känner mig jävligt dum. Fan, jag hatar mig själv för att vara så jävla snäll jämt. Jag är som en ko, snäll och dum och tror gott om alla.

Försvinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback