Blue, Blocked and Happy :)

Tillbaka i Kalmar igen...lite stelare, lite blåare men sååå tokglad :D

Underbart att tävla, underbart att vara hemma och få andas lantluft och gosa med hundarna.
Nu ska jag fundera en stund på om jag vill/kan/klarar 12 mil om en dryg månad, Lapszus klarar det garanterat.

Vissa förstår jag mig inte på...så himla konstiga. En liten stund av ärlighet för att lätta sitt samvete fick verkligen mig att må skit, hade ju passerat allt det där. 
Men men släppte det fort, ändå blire alltid knas. Förstår aldrig när, vad eller hur det blir fel.
Är knasigt, har alltid varit knasigt och kommer alltid förbli knasigt.

Nu ska jag fortsätta på min glada, blåa, stela bana och dra uppåt skolan.

Tjipptjohej! :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Heeej!
Vilken tycker Du är Sveriges Finaste Stad??
(omröstning på TheGuide, lägg en röst varje dag!)

Postat av: Kastrerad

SKRIV I BLOGGEN! JAG HAR TRÅKIGT!! NU!

2007-06-10 @ 12:27:33
Postat av: Reebs

haha..okej då....bara för din skull ;)

2007-06-10 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback