Ankunge

Hade en rolig och småtokig kväll igår.
Fyllde nog min köttkvot för ett år. Mumma med oxfile! Och blev garanterat den sötaste människan i lokalen i en bemärkelse...dränkt i chokladsås haha.
Så kan det bli när man kockar sittning för första gången för med Kissis och Bingo i köket kan det väll inte bli annat än lite smågalet.
Sen tänkte jag gå hem, men jag hamnade på dansgolvet där jag var som fula ankungen bland alla andra galaklädda människor. Men hade en rolig stund, studsade runt och dansade en massa me Tobbe...längesen  vi träffades så vi var väl kanske lite extra klängiga. Blev även uppdaterad på vad han pysslat med den senaste tiden, kan säga att där händer det bra mycket mer än i mitt liv...iaf på en punkt hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback