Wind of change

Tiden tickar snabbt....nu är det bara nio veckor kvar tills vi slutar för gott. Har med blandade känslor nu bestämt mig för att lämna Kalmar när jobbet på radion tagit slut.
Känns som att Kalmar gett tillräckligt och inte kommer bli detsamma utan alla i MeP04.
Lämnade i sista sekunden in en ansökan till kårstyrelsen, men ska nog dra tillbaka den, känner att jag inte vill klamra mig fast vid studentlivet utan flyga fritt istället.
Har fortfarande många tankar kring framtiden men som det ser ut nu så kommer jag efter perioden på SR Kalmar lämna landet på obestämd tid.

Så ligger det till.

Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Jag tycker du ska göra en Kim Hortlund och ALDRIG lämna studentbubblan eller Kalmars omnejd! jojo!

2007-03-31 @ 17:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback