GAAH!

Less less less less. Jag har rätt bra tålamod, men fan NÄE LESS!!!!!!!!

Jag fattar inte att en enda person kan förstöra mitt humör så....men tydligen så går det!
FAAAAAAAAAAAAAN va less jag e.
Något som skulle vara roligt känns just nu bara sååååååååå drygt!

Jag vill åka bort. Jag har London-längtan...varje vår borde åtminstone några dagar få spenderas i London.
Gud va härligt det vore! Någon som vill följa med? Jag bangar inte....

Får nöja mig med lite Notting Hill -musik sålänge:

http://www.youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q


Kommentarer
Postat av: Gais

Först!!

2007-03-06 @ 21:50:25
Postat av: Gais

Ja-a du, det är inte lätt alltid, Rebecca. Jag förselår att du styr kosan till Paris i stället! 3-3!!

2007-03-06 @ 21:53:30
Postat av: Kastrerad

Snyft! Tänk på oss som inte ens varit i London. I sommar ska jag banne mig till Paris! Bara så ni vet folk och fä!

2007-03-06 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback