Drama queen?

Idag blev det återigen spänningar i lilla glaskuben även kallad Drivhuset.
Efter en diskussion som inte ledde någonstans slog lilla Reebs tekoppen i bordet, gormade något om "orkar inte längre"  "samarbetssvårigheter" och "trög i huvudet" samtidigt som hon stormade ut genom dörren...

Sedan vandrade hon genom skolan i strumplästen eftersom hon några minuter tidigare suttit uppkrupen med en filt i soffan i redaktionsrummet med skorna ståendes på golvet....

Och nej...jag har inte problem att kommunicera. Vi talar tydligen inte samma språk bara....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit pommes...jag börjar också känna en viss frustration.

2007-03-07 @ 18:29:04
Postat av: Kilo Juliet

Du måste lära dig att kontrollera dig,andas,fokusera på ngt annat,låt ingen annan vinna duellen,låt dina fiender tro dom vunnit å sen går du in å gör en total utklassning,självdiciplin kallas dt,good shit å ha...

2007-03-07 @ 18:38:34
Postat av: Reebs

Självdiciplin e jag inte bra på alla gånger. Hade en vän som lovade att lära mig mer om det...men bristen på bådas självdiciplin kom i vägen. Tålamod har jag däremot gott om, men passeras gränsen för många gånger exploderar det till slut...är dock inte många som kan skriva på sin meritlista att de lyckats md det.

2007-03-09 @ 00:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback