BloggSpöket

Min blogg byter lösenord av sig själv!!!!!!!
Jag säger ju att det spökar här.....först skrivarspöket och nu bloggspöket som jävlas så jag inte ska kunna blogga. STÖRT!
Tur att min mejl inte byter ut sig själv oxå...

Det är finast väder ute...alldeles för fint för att va inne vilket jag varit och tokstädat heeeeela lägenheten.
Så nu kan man sitta och lägga saker på golvet utan att riskera att täckas av ett grått lager.
Men nu är det dags att ge sig ut och få lite vårkänslor...

-----------------
17.45
Var skönt att komma ut på promenad, dock brast alla fördämningar när jag kom hem.
Började storgråta...
Har sedan nyår haft tusen järn i elden och inte haft tid att känna efter hur jag mår och inte heller tillåtit mig gråta.

För ett par dagar sedan lugnade livet ner sig lite och tankar och funderingar har haft fått plats att flyga fritt...Det är bra att gråta sägs det....
Måste helt enkelt inse att man inte kan ligga på topp jämt.

Nu ska jag gå till jobbet, sen ska jag bädda ner mig i soffan och kanske till och med unna mig choklad o kolla på ngn riktigt sorglig gammal klassiker....

Jag har litat på imorgon
som en troende tror.
Jag skulle gjort så annorlunda
om jag gick i andra skor,
om jag gick i andra skor.

Jag är ingen soldat,
jag har inga vapen att ta till,
inga korståg jag vill gå,
ställ mig inte i ett led,
du får mig aldrig att stå still,
jag fungerar inte då,
jag är ingen soldat,
jag tänker inte så.


Kommentarer
Postat av: Kastrerad

2-2 Gais! Jag får insidertips =D

2007-03-04 @ 19:49:41
Postat av: Kastrerad

Mm gråt kommer ibland....

2007-03-04 @ 19:50:20
Postat av: Gais

Till och MED unna sig choklad! Det var som fan! ;)

Och nej Fredrik: Du leder med 3-2.

2007-03-06 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback