10 mars...

10 mars, 2002
Det var det datumet jag träffade honom.
Kan inte tro att det var 5 år sedan...
Det blev hans 20-årsdag vid tolvslaget och hans vänner hoppade på honom i en hockeyhög och överöste honom med skumpa.
Den kvällen kändes det som att det skulle bli vi, det låg i luften.
Det var alldeles rätt känsla och det blev vi....i 4 år...
Kan fortfarande inte fatta att det gått ett helt år utan honom...Och att det fortfarande är så svårt att släppa honom trots att det var mitt beslut.
5 år som gett så så så mycket glädje och fina minnen, men också så mycket sorg och tårar.
Usch nu blir jag gråtig...
10 mars kommer alltid, alltid vara en speciell dag för mig.
Grattis på 25-årsdagen....

------------------------
En sak till...

Ibland får jag för mig att driva rätt hårt med människor...
E jävligt sarkastisk och ironisk då, ibland med en gnutta sanning men alltid med glimten i ögat...ger mig ett gott skratt. Förhoppningsvis även de som jag driver med.
Driver bara med folk jag tror kan ta det.....men det kan slå fel ibland. Inte alla som förstår min ton utan tar det på allvar och tolkar det som något annat.
Det är bara plötsliga infall och ligger inget bakom det. Känner man mig vet man om det här....
Inte för inte som jag brukar kallas för Becca bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback