Glassigt

Har haft en helt underbar kväll!
Är i Stockholm på snabbvisit och har suttit på Hermans med Emma och Sandy ikväll.
Och som vanligt där så äter man alldeles för mycket...men ändå gottegrisar som vi är gick vi bort till gamla stan och köpte glass.
Det blev en riktigt fin kväll efter en regnig dag...sådär så man inte vill gå in utan bara vara ute. '
En del av mig vill verkligen till storstan nu och en del av mig vill verkligen till england nu, en kombination kanske vore något?

Nu är det snart dags att anmäla sig till nästa tävling...blir nog en 12:a :)
Dressyren och hoppningen gick btw bra....mkt nöjd men lille pållen.

Nu sitter jag hos min söta systeryster och surfar på någons oskyddade trådlösa "tack så mycket".
Men snart dags att sova, men först cheek to cheek me Sahara Hotnights.

Imorrn shoping och sen träffa Sabina. Kul.

Kommentarer
Postat av: Sabbe

tja! det var så himla kul att träffa dig igen! hoppas du får en härlig midsommar. kramar

2007-06-22 @ 12:29:13
Postat av: Reebs

Jaaa :) det var jättekul! Tiden bara flög...

2007-06-23 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback