Bend it like Beckham...

...såg jag alldeles just.
En sån där "I-feel-good-film" som man blir på bra humör av att se. 
En sån film som får en att vilja satsa på sina drömmar...och en sån där film som inte gjorde min england-längtan mindre. 

Får se vad som händer i höst...har iaf suttit o skrivit en massa ansökningar de senaste dagarna.

Dags att sova...dressyr och hoppning imorrnbitti.
Red dressyr på Lapszus igår för att se om jag kom ihåg programmet...i början gick det skit och jag sa att jag skulle av-anmäla mig.
Jag har för dåligt tålamod och för höga krav ibland.
Men när jag väl slappnade av och gav det lite tid började han gå jättefint. Jag måste lära mig att acceptera att allt inte går så fort som jag vill.

Såg btw batmobilen häromdan när jag va påväg hem till Björkvik. Trodde att fantasin och tröttheten spelade mig ett spratt först...men icke..funderar fortfarande på vad det egentligen var...jaja.

Mer sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback