7= lycka....my ass!

För snart en vecka sen gjorde jag och Lapszus vår första start på 12 mil.
Trodde vi hade oddsen på vår sida eftersom siffran sju tydligen ska innebära tur.
Starten gick sjunde juli (070707) klockan 7 på morgonen. Dessutom hade vi startnummer 7!...det kunde ju inte gå annat än bra tyckte jag.
MEN efter 7 mil (SJU!!!!) fick vi lova att avbryta tävlingen pga någon konstig hälta.
Hädanefter kommer jag sky siffran 7 som pesten.

Hela denna vecka har jag mått konstigt, tror jag fått en släng av stressmage, kräktes mellan morgonsändningarna i måndags....dumt!

Bokade
en resa till Bratislava i oktober för mig och min syster igår. Till det mycket fashionabla priset av 4 kronor. Taget.
Bokade även en resa till London för 500 kronor T&R för två pers. Så det blir lite resor i höst :)

Fick en DVD med massa bra musik på posten häromdan...tack så mycket :D

Har  fastnat för mikas album och speciellt låten "any other world"...grymt bra är den! Sen gillar jag även Grace Kelly....helt otroligt att ingen lyckats spela sönder den för mig än. Blir fortfarande helt hoppig och studsig när jag hör den :D


I could be brown

I could be blue

I could be violet sky

I could be hurtful

I could be purple

I could be anything you like

Gotta be green

Gotta be mean

Gotta be everything more

Why don't you like me?

Why don't you like me?

Why don't you walk out the door!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback