träningsvärk och lilla foolish reebee

Träningsvärk är en sak som garanterat kommer få mig att resa mig lite stelare ur sängen imorron. Idag har varit en aktiv dag.
Va ute och gick runt Svinö med Jocke, det tog lite drygt en och en halvtimme..dt va skönt.
Senare ikväll så åkte jag bort för att spela lite innebandy.
Hade lovat att supporta killarna i klassen och bli en extra avbytare i deras lag...men tji fick jag.
Vi blev indelade i lag helt appropå..."oh fuck", jag som suger på innebandy, nu kändes det helt plötsligt som att jag fick krav på mig.....
Kan säga att träningsvärken från capoeiran fortfarande satt i och benen kändes som tuggummi när jag sprang...
Men men det va roligt ändå, kan hända att jag faktiskt går dit fler gånger...första matchen satt jag o småfnissade lite för mig själv när jag insåg en rätt komisk grej...mn mn det ska inte skrivas ut här.

Annars så känns det som att jag håller på att få uppleva en ofavorit i repris från samma tid förra året....om det blir så, så förbannar jag mig själv 1000 ggr om...för då har jag verkligen inte lärt mig någonting...

Längesen jag skrev om bra musik här.
Winnerbäck är ju alltid, alltid bra...."Kom änglar" tröttnar man aldrig på och liveversionen av "Kom ihåg mig då" är grym. Sen gillar jag "Lotteri"...den e lite söt.
Fortfarande är "You" med Nils Lofgren e bra...o den känns väll lite sådär aktuell igen. "Silver i din hand"- Marie Fredriksson, "Tell no one about tonight" - Le Sport
Liveversionen av "Head over feet" med Alanis Morrissette, "Become"-Goo Goo Dolls och den gamla klassikern från filmen 10 orsaker att hata dig "I want you to want me"-Letters to cleo och "You are loved (dont give up)"- Josh Groban spelas ganska flitigt just nu.

Jaja..mkt mer spelas också...men dessa...ja :)

Svejse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback