Tårar...

Idag grät jag....två gånger.

Första gången när jag lagade mat och hackade lök....

Andra gången när jag åt av maten och insåg hur jäkla stark den var....
Hehe va lite optimistisk som slängde i 3-4 skedar sambal olek i köttfärssåsen...det blev hett, så det passar ju mig *hiho*

Idag och igår har jag jobbat på p4....kört runt me HF-bilen i djupaste småland o kollat hur det gått för folk efter stormen....strömlöst överallt typ.
Va lite trött idag...sov inte jättebäst inatt.. ska väll ta igen det genom o sova tidigt ikväll, kommer lätt somna direkt.

Det e sjukt sjukt sjukt kallt här...brrr...

Sen har jag värsta träningsvärken idag oxå...så nu ska jag va en riktig självplågare o gå ut o gå i kylan :P

tjippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback