Mama Mia.....!

Mamma Mia!
Är jag där igen?
Nej, nej, kan jag inte vända?
Mamma Mia!
Du är här igen
Säg, säg, kan du va den enda?
Dagarna har vart gråa
Sångerna sorgligt blåa
Mamma Mia!
Det är allt jag vet
Nej, nej, jag är trött på ensamhet


Idag har jag och Hanna varit på Mama Mia...igen :) Det var lika bra som förra gången....och nu kommer jag va happy i flera dagar! Gunilla Backman är verkligen såååå duktig, tänk om man kunde sjunga som hon. Det skär i hjärtat när hon sjunger "the winner takes it all"...precis så känns det lixom.

Efteråt stannade vi på Glashyttan i Södertälje o åt...mumma var det.

Imorrn bär det av mot Kalmar...nu ser jag faktiskt fram emot o komma dit lika mycket som jag längtade därifrån innan jul. Nu har Björkvikssuget blivit mättat ett tag framöver...

Bäst o gå o sova, ska försöka komma iväg tidigt imorrn.

Acta est fabula, plaudite!

Tjipp Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback