Ja just det...eller?

Idag hade jag tänkt ha sovmorgon eftersom jag varit lite trött de senaste dagarna....men nepp. Idag bestämde sig kroppen för att vara pigg. 05.00, 06.00, 07.00 vaknade jag till o tittade på klockan piggelin. Vid kvart i åtta bestämde jag mig för att gå upp...ingen ide o ligga o slöa lixom.

Satte mig framför datorn för att kolla om det hänt något i världen.
Emma loggade in efter bara några minuter....konstigt tyckte jag, för hon skulle ju flyga till sthlm idag.
Tydligen fick hon inte tag på Tobbe som skulle skjutsa henne, så då hoppade jag i mina mjukisar o skjutsade iväg henne....och sen tog jag direkt en promenix :)
och nu sitter jag och funderar på livet och vad jag ska göra nu. Sandra kommer hit runt 12 så ska vi baka semlor...mn dit e det låååångt.

Jaja...idag lyssnar jag på MTV unplugged, mkt bra...me like live.

Måste dementera gårdagens tanke och tro om att jag skulle ha träningsvärk.....icke ngnstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback