I ett nötskal..

Efter gårdagens tokerier så tar det ett litet tag att komma i "träningsbart" skick..så jag roar mig med detta sålänge....

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? - "Wow..hur lyckades jag åstadkomma den där "den där Mary-frillan"?"

2. Hur mycket kontanter har du på dig? - Fysiskt på mig..inga alls. I plånboken..hm..räknas kvitton?

3. Vilket ord rimmar på “test”? - Fest? Näe då..jag är inte skadad eller så :P

4. Favoritplanet? - Trivs ganska bra på jorden faktiskt..

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? - Linda

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? - Oj...svårt. "Friends-themet" kanske. För då vet jag att att det är någon av mina gamla kompisar som ringer :D. Men även "I would walk 500 miles" för då är det någon i familjen...

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - Oj...En sporttopp, craft underställ, en grön tt-tröja ovanpå det och avslutningsvis en ful babyblå fleecetröja. Men jag fryser iaf inte :D

8. Sätter du etiketter på dig själv? - Eh..? Nej? Post-its kanske

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? - Inga skor...mammas hemstickade raggsockor

10. Ett ljust eller mörkt rum? - Beror väll på vad man gör...

11. Senaste filmen du såg? Hehe...bakisfilm. En djävulsk romans.

12. Favorithobby? Knasbubbla mig kanske....

13. Vad gjorde du vid midnatt? Shakade mitt ass på kårens dansgolv

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? - "Är ju hos Hanna. Dels tar det tid att komma in till stan å sen sticker jag ju inte bara. Men hör av mig. Det kan du hälsa den där fläbban också! Ha ha stadsröv"

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? - Öh? Är det närmast till Malmö eller Göteborg? Har verkligen ingen koll. Men närmsta Maxims ligger bara 1 minut härifrån. Fungerar ungefär lika bra :D

16. Vilket uttryck använder du mest? - Jajemen!

17. Till vem sa du “jag älskar dig” senast? - Oj...det minns jag inte. Det tyder på att det var för längesen. Illa. Men borde ha varit någon i familjen...

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - Mandel, min gosedjurshund som bor på min säng.

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? - Två....alkohol och choklad

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - Inte nån...däremot massa digitalbilder...

21. Vilken ålder har varit bäst hittills? - oj...? Vet inte, men jag hoppas att 100årsdan blir en höjdare...

22. Din värsta fiende? - Sysslar inte med sånt trams...

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - En bild på "en liten Shake"

24. Vad var det senaste du sa till någon? - "Hej"

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga? - Flyga...skulle kunna knäcka extra som flygplan och på så sätt få ihop pengarna.

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? - Inte så troligt. Tror jag kommer gilla den som gör thaimat till mig idag extra mycket.

27. Senaste låten du lyssnade på? - "Gone" med Kelly Clarkson. Lite otippat. Men nu shufflades "With or without you" på.

Nepps nu är det dags att ta sig i kragen och träna...sen thaimat :)
tjippelitjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback