Galet...

Det är blåser utanför mitt fönster...jag har legat kvar i sängen en stund med lite klassiska Per Gesslelåtar i bakgrunden. Kosta-setet va grymt skönt o sova i...ganska svalt men inte kallt. Och heller inte varmt trots tredubbla täcken.

Även solen lyser utanför mitt fönster... och det e ganska varmt. Det är lite konstigt för att vara 14 januari. Inte nog med att allt i naturen luras att börja blomma. Det har börjat krypa i kroppen, det spritter och ett leende är aldrig långt borta....vet inte om det är vårkänslorna som är på väg...i januari!? Vad händer då i april?

Veckan har gått fort...
Första tre dagarna va vi faktiskt seriösa...opposition och slutgiltig putsning av uppsatsen. Sen gick det utför med både seriositet och självdisciplin...
Ost och vinkväll,mat på kåren mitt i nätterna....och egentligen på tok för långa mornar i sängen...men me like :D


Jag o Hanna lunchade på stan en dag...satt och pratade om gamla tider och om musikalen "What´s the name of the game" som vi båda var med i....det slutade med att vi gick hem och tittade på den. Hade nästan glömt bort Nibbes klockrena låt som jag döper till "Somliga har inte alls nått förstånd"....den måste höras, be mig snällt så kanske jag sjunger det jag kommer ihåg av den :P

Nu e det snart dags o dra sig ut på stan o filma Hanna och Marias rap....sen ska jag nog bestämt ta en promenad...lite motion och frisk luft kan vara på sin plats.

Ut ameris, amabilis esto

tjippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback