Dagisfasoner på hög nivå...

Bävade lite för att gå ut på kåren idag.....lr igår, eller vad man nu säger :P....trodde det kunde bli lite jobbigt. 
Men det var lugnt, visst kändes det men men...inte så farligt som jag trodde...
Min kära vän körde på ignoreringsmetoden...gud går vi på dagis eller?

Ikväll fick jag jättemycket komplimanger om att jag var söt :D....de kommentarerna kom verkligen, verkligen på rätt dag och satt verkligen där de skulle...
Även en kille som berättade att han röstat på mig som redaktör till tv-projektet...det var smickrande...kul o känna att någon har såpass mycket tillit till en att han vill ha mig som ansvarig.

Det var många som kallade mig för Lessbubbla ikväll...och undrade var lilla knas tagit vägen.......
Hon är snart tillbaka hoppas jag...känns inte som att det är så långt borta, men vill inte säga det förtidigt...
Hela grejen känns fortfarande bara så jävla dum och onödig...
Hur svårt kan det vara att säga vad som är fel?

Nu ska jag sova...tänkte att jag ska försöka hinna träna lite imorrn..eller ja, helst två ggr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback