Boule, toast och chick-flick

Ikväll har jag spelat Boule med 10 gubbar i Nybro, det va rätt kul. Verkligen ena riktiga original...jag hade nybörjartur och vann tillsammans med min medspelare :) 
Kan ju säga att det var *piiip* kallt om händerna,näsan,fötterna,kinderna...eh...lika bra jag säger att hela jag frös.

Elin ringde för en stund sen och undrade om jag ville toasta med henne på sittningen för Karma-värdarna. Hurra vad roligt :)

Mycket roligt framöver nu!

Det första roliga är att Karin kommer :) ska bli så så så så så kul. Har längtat efter henne. Har massor att uppdatera henne på och det e antagligen vice versa oxå.

Nepp nu är det dags att gå hem...och jag ska motstå frestelsen att logga in på msn. Har så mycket annat att göra, så dumt att fastna vid datorn.

Ja just...va på maxi en sväng på väg hem från Nybro...lyckades köpa på mig 4 filmer. Bara chick-flicks hihi För evigt, Coyote Ugly, En officer och en gentleman och En djävulsk romans. Så nu har jag verkligen bunkrat upp om jag mot all förmodan skulle ha lite att göra någon kväll.

Püss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback