workin 9-5


Workin' 9 to 5, what a way to make a livin'

Barely gettin' by, it's all takin' and no givin'

They just use your mind and they never give you credit...
LALALALALAAAAAAAAAA

Har gått runt o sjungit mig hes idag....ska "toasta" karmavärdarnas "sittning"med Elin ikväll.

Jag ska "spela"(!!) blåst...hehe
Först ska jag komma i Kalmar FF-tröja o dra igång Calmarevisan eftersom jag tror att det är en KALMARsittning....
Sen när jag får veta att det är en KARMAsittning så missförstår jag det....kommer komma med värsta dileva-utstyrseln och en buddha-staty under armen...mkt snyggt kommer det va!

Sen när jag väl fattat vad det handlar om ska vi sjunga working 9-5...hehe va nere på kåren o testade nyss. Emil kom in o undrade om vi ströp en katt..hahah

Va på Länsmuseet idag och pratade med "Kronanfolket"...man känner sig mer förvirrad nu än förut.
Men men det är sånt som ger sig...

Annars känns allt helt okej just nu.
Mycket att göra..nästan aldrig hemma och när jag väl är det så släpper jag bara grejor..så det ser ut som att en mindre orkan dragit fram här....
Men men det tar jag nån annan dag.

Har förressten redan jobb inbokat i påskveckan..så det kommer nog inte vara någon idé att åka hem över påsk. Nån som kommer va i Kalmar då? Jag vill umgås!

Nepp nu måste jag pysa.

püss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback