What is love?

Tjipp tjohej!
Tjipp tjipp tjipp!
Haha Reebs har fått en sockerkick.
Kom just hem från Emma. Hon, jag och Linda åt massa kladdkaka o kollade på "A night at the Roxbury".
Så nu borde veckans sockerbehov och chokladbehov för vara fyllt....haha trooooligt! För mkt choklad kan man aldrig få...

Haha filmen e fan skön....

WHAT IS LOVE, BABY DON`T HURT ME, DON`T HURT ME NO MORE...

För er som gillar filmen kommer här ett klipp ni lätt kommer gilla:
http://www.youtube.com/watch?v=jKE6h1CPARQ

Nu ere bara till o lära sig movsen och fixa en filmkamera till nästa gång jag o Annika hoppar i kockkläderna...

Förövrigt så har jag ett fett blåmärke på mitt knä efter klättringen igår. Sjukt roligt att klättra men jättesvårt och jobbigt för armarna. Men det tar sig, nästa gång ska jag klara ännu en "bana". 
Lite badminton blev det oxå. Det har jag inte spelat sen gymnasiet...glömt hur kul det va! Så nu blire klättring o badminton på tisdagar...o kanske lite innebandy emellanåt. 

Nepp nu har sockert sjunkit undan lite. Dags att sova!

Om bara några minuter så fyller min storebror år. Massa grattis till honom!

Tjosan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback