Vänner

Now I'm just waiting for something that might never come
If it's a million to one shot I'll make sure I won
Seems that nothing is safe, except the truth turns to lies
Never figured it out, I figured out why

Razorlight får vara min "varva ner" musik idag.....kom just hem från att "debutkockat pub"  idag. Hehe förvirrat, hett och rätt kul kan beskriva kvällen..

Imorse när jag va ute på promenix fick jag ett ryck....NU VILL JAG HA FÖRÄNDRING. Så medans jag halkade runt som bäst på trottoaren ringde jag frisören o kollade om det fanns någon tid. Jag fick komma dit 3 timmar senare :D
Så nu har Reebee blivit en korthårig...men fortfarande mörkhårig fröken.

Det här nedan är till er mina vänner:

38218-13

är det...glöm inte att ni är väldigt värdefulla för mig. Ni får mig att gapflabba när jag är glad och le när jag är ledsen...
Ni är bäst!

Tjippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback