Übersoft söndag

Pasta-efterfest is tha shit!
Inte nog me att det e trevligt o man blir mätt, denna gång ledde det till en ofantligt soft söndag.

Efter kåren igår gick vi hem till tullslätten och hade pastafest...jag, Annika, Kim och 4 andra lirare.
Fullkornspasta med paprika och chilisås med avokado och räkor blev det, massa gott :)
Kim var "impregnerad"av att jag orkade laga mat mitt i natten...och sa att han skulle bjussa tebax.

Idag väcktes vanligtvis hurtiga och pigga Reebs halvett (!!sent!!) av att mobilen ringer, i andra änden säger en överenergisk stämma att det e mat på gång.
Ca två timmar senare sitter jag, Annika, Bingo och Jaster i Kims kök och får värstingmaten. Mer disk än vad jag skapar på en hel vecka och säkert två ton smör gick åt...men så blev det grymt gott oxå.

Sen blev det lite film och sen kom osten fram. Efter en stund fixades 4 flaskor rödvin fram och lite mer ost..och chips.

Idag har verkligen varit en svullardag...och sååå nice.
Ingen söndagsångest över att helgen närmar sig sitt slut.
Ingen stress över allt jag borde göra...
Bara en helt avslappnad och soft söndag. Mer sånna! Me really like.

Kom nyss hem mätt och nöjd som en liten minigris.
Nu e det dags att sova.

Gonatt världen :)

Kommentarer
Postat av: Sabbe

hallå gumman! hur står det till? länge sedan vi hördes - men så blir det ju jämt! skulle vara kul att försöka ses ngt i sommar (vågar inte föreslå påsken för man brukar ändå aldrig hinna...)hör av dig när du känner för det!kramar

Postat av: Gais

Halv ett?!! SKÄMMAS!!

2007-02-19 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback