Somliga går i trasiga stövlar....

Att toasta en sittning med helt nyktra människor är inte helt lätt alltså...svåra att få igång.
Vissa har tydligen svårt att släppa loss utan alkoholen rinnande i blodet...liiiite lamt.

Jaja..jag o Elin hade iaf kul som toastar.
Tror att iaf några andra oxå hade kul. Annika hade iaf det...denna sittning kom på delad första plats tillsammans med jobbarsittningen innan jul :D enligt henne
Det e ett bra betyg...

Jag lyckades pajja mina stövlar oxå..i ett av alla ombyten jag hade gick ena dragkedjan sönder :(  så det e därför jag e hemma nu en sväng o byter...kan inte gå ut i gympadojjor lixom...
Men snart blire till att partaja vidare...fast jag blev faktiskt lite seg nu.

Håller på att bli sjuk och känner mig mkt frestad att bädda ner mig i soffan istället.
Har jag tur så e jag frisk imorrn o kan träna då, vore kalas!
Har ju bestämt mig att hårdköra nu.
Fick ett nytt träningsprogram till gymmet häromveckan, det ger resultat känner jag redan nu.
Va grymt skönt o köra igenom det igår och avsluta med löpbandet, kändes som jag hade kunnat springa hur länge som helst...

Nepp nu e det dags att ta tag i sitt liv...gå ut, stanna hemma, gå ut, stanna hemma, gå ut, stanna hemma, gå ut, stanna hemma......

Maybe, maybe not

Nondum amabam, et amare amabam.. quaerebam quid amarem, amans amare

Püss

Kommentarer
Postat av: Gais

Orandum est ut sit mens sana in corpore sano...

2007-02-03 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback