Snösurfing och äppelkinder

Snö,snö,snö..och lite sol på det.
Jag gillart!
Kan inte upprepas för många gånger.
Har just kommit in från en långpromenad ner på Stensö...det bet i kinderna och nu ser de ut som två röda äpplen.

I Kalmarsundsparken vare två killar som dragit fram en vindsurfingbräda och åkte på snön....såg roligt ut. Skrattade för mig själv och gjorde faktiskt det flera gånger under promenaden...vet inte varför...
Skönt och gå själv ibland...även om promenaderna då man aldrig visste om man skulle sluta i en taggbuske var roliga...
Hade sällskap med Winnerbäck i lurarna istället...live från Linköping blev det idag, klassiker men ack så bra.

Nepps nu ska jag äta...sen blire kanske träning, känner mig mycke friskare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback