Redhead och musikvideo...

Jag gillar att skriva inlägg när jag kommer hem från en utekväll. Uppdatera allt lixom.

Ikväll va det helt okej ute...hade ju inte ens tänkt gå ut eftersom den fula förkylningen är tillbaka på besök och jag inte känner mig som världens piggaste och snyggaste.
Men det va lyckat...ännu mer lyckat blev det när jag insåg att jag inte ens kände igen personen som stod i baren med "den där mary-luggen" förrän långt senare. Kopplade inte vem jag hälsade på...det var bra.

Tidigare idag satt jag och Hanna på Kullzenska massa timmar. Vi satt och flummade och kom på massa sjuka idéer till Sommarlovsmorgon.
Hehe..säger bara "Tio små Mirandanallar"...lalalalala..."POFF"

Jag har blivit ett redhead...går och väntar på att mitt temprament ska hetta till... hahah.
Kommer nog bli mörk om ett tag igen trivs bäst så...men kul o testa nått nytt.

Kockade ju på puben i torsdags...det va sjukt kul, så mycket som jag garvade då har jag inte gjort på länge.  Annika e en riktigt skön tjej, rolig som fan.
Vi har bestämt att nästa gång vi kockar tillsammans så ska vi spela in en musikvideo till "What is love" i köket och vi ska hämta inspiration från filmen "A night at the roxbury"
Kommer bli sjukt bra...speciellt i de snygga kockmössorna....hihi
DVD-släpp utlovas!

Fick btw en förfrågan igår om jag kunde tänka mig och jobba på SR Kronoberg nästa vecka oxå....roligt :D

Nu ska jag sova, bort dumma förkylning bort!

Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Nobody said it was easy
Oh it's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I'm going back to the start

Låt oss alla bajsa tillsammans! hoho!

2007-02-11 @ 03:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback