När verkligheten tränger sig på...

Det har tydligen blivit en tävling om vem som hinner kommentera mina inlägg först....
Hehe kul!..Roligt att folk läser...
Mer kommentarer åt Reebs!

Idag är det KARMA -dan, kalmars arbetsmarknadsdag, på biblioteket.
Då är det meningen att man ska knyta kontakter, gå på föreläsningar och få en massa info OCH framförallt pennor och godis.

Själv är jag ingen pennsamlare eller gottegris, det hade dock varit intressant att gå på en del föreläsningar men tillbringade istället  tid hemma hos Hanna och förberedde oss inför vår pitch hos SVT på fredag. Det handlar ju faktiskt oxå om jobbkontakter...

Har skickat iväg mina första jobbansökningar idag oxå.
Med åsikter från både Kim och Sebastian blandat med mina egna har jag till slut fått till ett brev jag blev riktigt nöjd med.

Det börjar kännas som att lilla studentbubblan jag levt i så länge är på väg att spricka upp och allvaret närmar sig....
Vad framtiden har att erbjuda går inte att sia om....men att söka jobb kan ju vara en början, även om jag har en del andra tankar och funderingar om hur det närmsta året ska spenderas....

püss




Kommentarer
Postat av: Gais

Booojaaah!! Nu knep jag dig igen Fiddan!

2007-02-28 @ 17:09:40
Postat av: Kastrerad

Jamen jag arbetar ju med Video III till skillnad från dig som sitter och kollar bloggen varje jävla minut! Fnys....

2007-02-28 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback