När rimfrosten glittrar, då står hon vid dörren och vill in...

Jag är ett stort leende.
Vi har varit och filmat på Kronan hela dagen...och när vi kliver ut i verkligheten igen så faller det snö.
Vet inte vad det är...
Men jag kan från att ha varit helt depp bli göörglad bara för att det faller lite vitt från himlen :)

Kom just hem och slängde på Vatten under broarna på datorn, va ett tag sen jag lyssnade på den. Elegi, Hjärter dams sista sång, Hon kommer från främmande vidder, Mareld.....det är svårt att välja en favorit bland låtarna. Alla är så bra på sitt sätt. Han sätter som vanligt ord på sånt man själv inte kan uttrycka...


Hahah...Tjuvlyssnat e ju en så klockren sida. Detta va ju tokskönt:

Nästa hållplats: Pärleporten

Plats: buss 715, Tumba
Två tanter ~80 år sitter på bussen och pratar om gamla gemensamma vänner.
Tant 1: Men hon Maj-Britt då, hur har hon det nu för tiden?
Tant 2: Oj oj, hon dog ju förra hösten förstår du. Hennes dotter tog det väldigt hårt.
Tant 1: Oj. Men Inga då? Hon var ju alltid så glad.
Tant 2: Jo, hon är också borta. Alla är borta! Och snart försvinner jag också…
Tant 1: Men oj då, är du sjuk?
Tant 2: Nej, men jag ska kliva av här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback