Grün, grün, grün sind alle meine kleider

Tvättid imorse...upptäckte till min förvåning att jag har massa gröna kläder. Klargrönt, militärgrönt och mintgrönt (ja åt det turkosa hållet för all del).
Måste ha fått någon förkärlek för grönt på senaste tiden..för om man går tillbaka några år i tiden kunde man inte hitta mycket grönt i mina hyllorutan mest blått.
Kom på att jag faktiskt senast förra veckan köpte två skjortor i grönt...konstigt det där...
Undrar när det hände?

Varit ute och gått i snöyran på morgonen. Så härligt! I love it!
Människorna jag mötte såg inte alls lika glada ut åt snön....va kanske bara jag som gick ut och njöt av snön imorse.

Nu dags för research, sen kvastkampsmöte på eftermiddan och sen puben me girlsen efter det.

Tjipp tjiboing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback