Frustrerad..

Måste ha varit mer frustrerad o irriterad igår än jag trodde...
När vi väl satt på puben igår och slappnade av efter en otroligt påfrestande dag var det som att någon tömde mig på energi, blev såå trött.
Men när jag väl kom hem och skulle sova gick det inte....istället började musklerna i kroppen skaka...antagligen av ilska och späningar från dagen

Det är väldigt ovanligt när det gäller mig att vara så arg
Har bara reagerat så en gång tidigare....och det var en fredag för ett par veckor sen, då var jag så jävla förbannad att jag vaknade av att jag skakade i hela kroppen av raseri.

Bara två personer kan skriva på meritlistan att de gjort mig så arg och bara med några veckors mellanrum.
Undrar om jag ska ta detta som något varningstecken....eller kanske andra? Watch out!

Dagens artist i mp3n: Robyn
Who's that girl?, Handle me, Be mine! och Should have known är så himla olika låtar...men stämmer ändå alla på sitt lilla sätt...

Snart dags o dra sig iväg till puben...ska nog bränna en skiva o ha i köket först bara...guld!


Kommentarer
Postat av: Kastrerad

Så du är en fullfjädrad cock snart då?

2007-02-16 @ 17:32:15
Postat av: Gais

Obstinat; (adj.) kolossalt envis, trotsig

2007-02-16 @ 19:25:56
Postat av: Jörgen J

Hmpf!

2007-02-18 @ 13:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback