Flow, Snow....Don't stop me now!

Hehe..skumt, alldeles nyss när jag skulle blogga så stod det "String missing" på alla länkar....
 "oh no" tänkte jag...här saknas inte några string....fattar inte att man bara använde det när man va yngre, nu tycker jag att det e ap-oskönt...o använder dt verkligen bara vid tvättpanik. Sen ere inte speciellt snyggt heller...lilla och stora T lixom.

Mitt humör har varit ALLDELES STRÅLANDE idag...är såååååååååå nöjd och känner att jag har ett jäkla flow just nu.
Har två radiostationer som ringer och vill att jag ska jobba...det känns gött inför framtiden.
Det flyter på bra med tv-projektet...ringde och snackade med projektledaren för sommarlovsmorgon för tredje gången idag, där har vi verkligen en potentiell kund, han bokade in ett möte och ville att jag skulle ha med både en utvecklad idé och ett prisförslag...har vi riktig tur kan vi få en beställning på 50(!!!) inslag.
Kände mig otroligt otroligt upprymd och nöjd när jag avslutat det samtalet. Jag hoppas det kan fortsätta så här nu, förtjänar det här...

Dessutom är jag nästan frisk nu...

Känner att det passar att citera Queen

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
Don't stop me now
If you wanna have a good time
Just give me a call
Don't stop me now
'cause I'm having a good time
Don't stop me now
Yes I'm having a good time
I don't wanna stop at all

Nej nu ska det fortsätta så här och våga bara stoppa mig!!...

Sprittande humör är något att dela med sig av....Give me a call!
Och dessutom snöar det! Härligt!
Någon som vill vill ha pulkarace?

Snow och flow..kan det bli bättre?

NÄE tror banne mig inte det :D


Kommentarer
Postat av: Jocke

Det skaver nog rätt bra med string också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback