Drömmar

Här sitter jag med ett glas mjölk och tänker igenom dagen och kvällen...
Vaknade mitt i natten och mådde inte alls bra... en förkylning som ligger och lurar i kroppen gjorde att jag sov oroligt och drömde konstiga drömmar...så som man alltid gör.
Vaknade med en otrolig saknad i kroppen, och den har hållit i sig hela dan...
Vet inte vad man ska göra åt sånt...skulle kunna ringa upp o säga det...men till vilken nytta? Vet inte vad jag skulle vilja ha för svar...

Jaja..va på promenad me jocke ut till Stensö i förmiddags...jättehärligt väder och det va skönt o få komma ut o prata av sig lite.

Annars har jag bara degat hela dagen...förkyld e ingen höjdare att va.
Blev en snabb fika på stan me girlsen oxå...

Ikväll såg vi på melodifestivalen hos marcus...jag gillade "Simon&Garfunkel"-låten "Anything but you".
Sen blev det utgång på kåren...dumt, jag borde gått hem o sovit.

Därför ska jag sova nu.
Hoppas att jag får sova drömlöst inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback