Tjuvstart

Mjölkvitt dis har legat över byn idag....dessutom har det blåst ganska mycket. Därför blidde det inget premiäråk idag..men men jag har ju en hel säsong på mig.
Har blivit adventsmys istället...fuskade och tände adventljusstaken redan idag...gjorde en nejlikeapelsin oxå, även om det kanske är lite väl tidigt...

   

Börjar faktiskt bli rastlös häruppe nu. Skönt att det sätter igång på måndag.
Längtar faktiskt tills min roomie kommer imorrn oxå, för jag börjar bli lite sällskapssjuk...
Behöver saker att göra nu så jag inte börjar sakna er så mycket...

Dagens låt blir Apologize med Timbaland feat. One Republic bra och tänkvärd på många sätt. Ibland kanske man ska tänka sig för....innan det är för sent.

Nepps nu ska jag hem till min lilla stuga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback