Tjipp tjipp

Idag spelade vi in andra programmet av nöjespatrullen.
Kan förövrigt inte låta bli att garva åt namnet....låter som Disney´s räddningspatrullen och det enda som poppar upp i hjärnan är "nånting händer, det är nått skumt på gång".
Men iallafall...det gick rätt bra, jag och Emma kändes mycket mer samstämda idag, än första gången.
Kommer nog va proffs på det här att stå i rutan efter en säsong. Haha. Ganska roligt är det med :)

Idag var det nyårsspecial som gällde. Vi tipsade bland annat om vad som händer på nyår, hade en frisör som nyårsstajlade Emma, både hår och smink. Vi snackade även om pulka-VM som drar igång imorrn. Alla som känner mig vet ju vad jag tycker om att åka pulka.
Jag och Emma skakade hand på att vi absolut ska vara med :)

Gillar den här byn. Tror jag kommer bli lite smått kär i den faktiskt.
:) :) :) :)

Ingen dagens låt idag....
Tjipp tjipp.

Kommentarer
Postat av: m

Tror jag säkert också.....

2007-12-28 @ 08:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback