Sveriges fulaste julgran...

...jodå den är jag minnsann stolt ägare till. 
Idag var jag ute och gjorde ett reportage om att man kan åka iväg med skoter och hugga julgran häruppe dagarna innan jul. 
Nu åkte vi inte till det riktiga granstället utan till en plats nära för att spara lite tid...vilket resulterade i en mindre vacker gran som nu ska stå i min stuga.

Är tokigt trött idag, svider i ögonen. Har jobbat mycket nu med att få klart alla inslag och grejor tills imorrn. Studion är inte på långa vägar klar..men det är något som får lösas imorrn.

Inatt ska jag banne mig sova min skönhetssömn.

Fick ännu ett paket på posten idag...av mammsen och pappsen :D spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Dom fulaste julgranarna borde ändå vara dom rosa, röda osv osv..

Postat av: Gais

ujujuj....stånk och pust! Mycket att stå i!

2007-12-21 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback