Peppartjuv

Haha...Lars Vegas Trio har varit inne och kommenterat mitt inlägg "jag vill ha en handgranat", så jäkla kul! De tar hand om sina lyssnare, det gillar vi!

Annars flyter allt på här uppe i Åre, va ute och svirade rätt rejält igår. Radiomänniskorna kom och hälsade på och vi hade kalaskul! Studsade runt på Bygget och var allmänt glada o hoppiga. Sprang in en sväng på MAX på vägen hem och medan de andra stod i kö så fick jag och en kille från Dorotea för oss att proppa mina fickor fulla med tepåsar och pepparpåsar. Don´t ask why.

Så det är kul  och lite galet här uppe.
Men en sak som är mindre kul är att jag fick reda på att vår första lön kommer i slutet av januari. Hade räknat med att de skulle komma nu. Panikpank.

Dagens låt
får bli
Bara när jag blundar med Peter LeMarc. Bra Bra.


Kommentarer
Postat av: Gais

Fickorna fulla av te- och pepparpåsar?! Det går minst sagt craaaaazy till där uppe!

2007-12-18 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback