Man ska inte tro på det som står i tidningen....

Ännu en dag sent på jobbet.
Har just varit ute och filmat på en jättemysig brittisk pub :)
De hade öppen scen, så alla som ville kunde gå upp o spontant dra av en låt.
Sånt gillar vi :) jag borde verkligen lära mig spela gitarr eller nått.
Blir iaf garanterat fler besök där....

Nu ska jag nog gå hem och sova.
Upp o springa innan frukost imorrn tänkte jag. God tanke.
Tanke och praktik är inte samma sak. Får se hur självdisciplinen är.
Kan vara skönt att ligga o dra sig lite, ännu goare vore det ju o vakna av en kram.
Väldigt upplyftande att läsa
detta då. 
Som tur är ju vet ju alla att man inte ska tro på det som står i kvällstidningarna. Jäkla journalister! Haha. :) 
Men känner att det vore gött o få bli lite kär...mysigt med pirr i magen.

Nepps hörrni, gör nått vettigare än o sitta där framför datorn!
I will...gunatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback