Lilla julafton...

Jodå minnsann, man kunde nästan tro att tomten kom på besök här på jobbet igår.
Fick skidor, pjäxor, bindningar, stavar, underställ, googles, tröja, skidjacka och skidbyxor. Asnice :D

Börjar bli riktigt kallt häruppe nu -15 häromdan.
Så jag gick o köpte en riktig tjockis dunjacka...mycket snygg :)
Blev ett linne och en tröja oxå. 4000 slutade notan på, så nu e jag en fattig liten lapp...eller snarare Jämte.
Fast å andra sidan kan jag ju motivera med att jag verkligen behövde jackan för att inte frysa till en liten istapp.

Uppdatering på min önskelista med...

*Bra hårtork (håret fryser ju till istappar så fort man går utanför dörrn)
*Raggsockor (de jag har fick följa me till jobbet, men det e lite kallt hemma me juh)
*Dreaming-Tommy Hilfigers senaste parfym.
*Microfleecetröja
*Kärlek (detta vet ja inte hur det ska gå till...ni får väl skicka smskramar vettja)

*Hestra längdåkningshandskar el liknande (måste vara jättesmidiga, ska kunna ha dem när jag filmar)
* Kanebo mascara (38 c volume svart)
*Lasse Winnerbäck DVD
*Ngn bra bok
* Andra roliga saker (
som passar flummiga mig :) finns uppblåsbara badkar tro? )

Nu ska jag gå hem och äta och sen ska jag kolla in Wallmans. Dit och filma imorrn. Med vår nya HD-kamera...snice!

Kommentarer
Postat av: Ma

Även om det blir kallt om nästippen framöver så har du drömjobbet nr 1!

Hälsa tomten med sina renar, du bor ju närmre honom än någon annan just nu eller?

2007-12-12 @ 08:15:03
Postat av: Gais

Vem fän var det som kom med all den shiten då, om det inte var tomten?

2007-12-12 @ 15:14:45
Postat av: Reebs

Jobbförmåner kan man kanske kalla det :D

2007-12-12 @ 19:19:14
Postat av: sandra

låter som att du har det skitkul! Gött, det är du värd.
Träffade Göran som är nyhetschef i blekinge... nämnde att jag kände dig. Du fick mycket beröm! Kul!!!!!!! Fortsätt att kämpa. LÄgg ut lite mer bilder vet ja.. jättekul att se hur du har det!

2007-12-12 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback