Glassigt

Tjaa vad ska man säga?
När Reebs börjar jobba, bloggas det inte lika ofta.
Va ute och filmade för första gången på jobbet igår, ååå va kul det var!
Kändes inte alls som det var längesen jag höll i en kamera.
Idag har jag suttit i redigeringen mest hela dagen. Måste lära mig ett helt nytt redigeringsprogram så det gick lite stappligt i början...men nu så börjar det ordna upp sig. Tar nog inte så lång tid innan snabbkommandona sitter i fingrarna.

Har börjat fila på en liten önskeliönskelista till jul...
*Bra hårtork (håret fryser ju till istappar så fort man går utanför dörrn)
*Raggsockor (de jag har fick följa me till jobbet, men det e lite kallt hemma me juh)
*Dreaming-Tommy Hilfigers senaste parfym.
*Microfleecetröja
*Kärlek (detta vet ja inte hur det ska gå till...ni får väl skicka smskramar vettja)

Imorrn blire julbord med jobbet, det blir naijs. Sen ska vi blanda drinkar med Tomas Rusiak och Mange Schmidt. Roligt :)....eller glassigt...eller giftigt. haha.

Sorry mina sötnosar om jag är lite dålig på att höra av mig just nu...har mycket att göra. Men jag tycker om er ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback