Första dan på jobbet

Jaaa..officiellt iallafall, sen att jag nästan suttit här och hängt här ett par dar e en helt annan historia.
Men men nu är det på allvar.
Satt i möte halva dan.
Sen har det mest varit planering hela dagen kring hur programmet ska se ut.  Fipplat lite i studion och med kameran oxå. Kameran kändes som hemma. Gött att få jobba En DVCPRO på axeln igen..
Om drygt en vecka ska första programmet spelas in. Kommer bli en intensiv vecka för att hinna med allt. Men det ger sig.

Min roomie kom igår. Han verkar helskön. Men det är sjukt lyhört upptäckte jag. Väckte nog stackarn när jag pratade i telefon.

Nepp dags att lämna bunkern. Hoppas internet till stugan fixas snart. Och hoppas att det fixar sig med gymkort till oss snart. Annars kommer späcket lägga sig.

Nepps. Hejs. Svejs.

Kommentarer
Postat av: Gais

Späck hör julen till.

2007-12-05 @ 14:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback