Asfaltsblomma

Idag är det världens bästa skidväder, vindstilla o massa nysnö.
Men självklart har jag lyckats få värstingblåsorna på mina hälar efter nya skorna. Inte skönt. Inte så sugen på att hoppa i ett par pjäxor...

Gårdagskvällen blev vääääldigt lugn. Tittade på sändningar från Globen Horse show. Roligt. Längesen jag va där. Om jag e i närheten nästa år så ska jag nog pallra mig dit.

Sen lyssnade jag på massa bra musik, mest Timbaland och Oh Lauras album.

Även om låten är gammal...och kanske lite uttjatad i reklam så e den grymt bra!
Release me

I am an asfalt flower breaking free
but you keep stopping me
Release me, Release me ...

Bra. Släpp mig. Nu kanske jag kan släppa dig. Tack.

Nu. Hem. Tvätt. Tjoohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback