4 pepparkakor...

..har jag ätit under julen. Så nu håller jag mig nog snäll långt in på nästa år.
Att fira jul i Åre kan nog vara jätteroligt, om man har sällskap. Att sitta själv...tjaa det va väl inte så farligt men det var mer som en lugn hemmakväll än jul lixom.
På jul ska man vara med familjen, eller andra människor man tycker om. punkt.
Men men såg en jättebra film "Stardust" som snälla Berra skickat upp och som jag hittade i brevlådan igår. Roligt med överraskningar :D

Fick många fina klappar. Mycket Åre-inspirerade vissa av dem. Underställ, raggsockor, presentkort som ska gå till en ryggskydd, en LW-mössa, smink, glitterspray t nyår, en mkt goe parfym. Sist men inte minst ett kort på hundarna iklädda tomteluvor. Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg det. Så himla klockrent.

Idag känns allt lite tomt...som alltid när jag e helt själv efter att haft folk runt mig ett par dar. Ingen roomie, inget annat drygo heller.
Kommer nog jobba mest hela dan, redigera o förbereda inför torsdag. Men har haft ett par goe dagar me rödvin, drinkar o partaj så det känns inte som en förlust att jobba idag direkt. Har börjat umgås en del me dem på eventavdelningen, de e ena rätt roliga prickar.

Nepps dags att göra ngt vettigt. Men först dagens låt. 
Sorry, Blame it on me där kan vi snacka om en martyr. Men den sätter sig.

Kommentarer
Postat av: Drygo

Kan du definera "umgås md event-folket"??
Mohahaha

2007-12-27 @ 15:41:11
Postat av: reebs

du kan va dryg

2007-12-27 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback