Well hang on loose and always stay cool, like a lady

The sounds, helt grym konsert igår...
...regnet började falla nånstans i mitten och jag vet inte....det är något magiskt med att stå en ljum sommarnatt och se på en scen varifrån ljuskaskader kastas samtidigt som dropparna faller från skyn.
Denna gång med både träd och ett slott upplysta i blått som gjorde sitt till stämningen.

Tänkte ganska mkt på Christine igår, detta är hennes slags musik...eller var iallafall. Sen tänkte jag på sommaren 2002 när vi slet som djur på Duwfeholm herrgård och drog på denna skiva när inga gäster fanns i närheten, och sen hoppade, for och rockade vi andan av oss i matsalen.

Känner att jag borde säga något om mitt förra inlägg...tror jag kände mig lite patriotisk den dan.
Jag är ingen stenkvinna...utan tycker det är viktigt med kärlek och hoppas jag ska finna den livslånga nångång. Det jag ville säga egentligen var att jag just nu är väldigt tillfreds. Och att det händer så mycket runt mig just nu ändå.

Men....det finns några personer i världen som alltid kommer ha nån viss inverkan på mig. Och vissa personer kommer alltid finnas nånstans i perferin, vare sig man älskar, tycker illa om eller känner någon slags hatkärlek till dem.
Som vanligt med musik så får den mig att tänka väldigt mycket och under konsertern igår fick jag en insikt och insåg att jag måste sluta umgås med en av dessa människor...trodde jag var starkare än jag är. Detta kommer bli jobbigt, men kommer aldrig leda till något bra.

vi har så ont om tid
och det här är verkligen fel plats
ja, jag släpper taget nu
vill inte klibba fast
jag släpper taget nu
för det här är verkligen fel plats
verkligen fel plats


Härligt år jag haft...människor kommit och gått..och kommit.
Insikt is not the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback