the art of letting go

Shuffle är en bra funktion, eftersom jag har så mycket musik på datorn händer rätt ofta att jag får höra något jag aldrig tidigare hört. 
Senast var det låten The art of letting go med Eskobar.
En väldigt bra låt som jag tydligen lyckats missa.
Den är bra för den beskriver ett fenomen jag tror de allra flesta någongång varit med om.
Att ha problemet att släppa någon, någon som inte är bra och som behandlar en illa. Jag känner iallafall igen mig i låten...det är många människor jag tyckt och förutom en person är idioterna som varit svårast att släppa, trots vetskapen om att de är dumma i huvudet.
Jag undrar varför det är så?
Det finns nog inget svar på det....men jag har funderat rätt mycket på det.
I mitt fall tror jag att det beror på att jag känt att jag inte hunnit visa vem jag egentligen är eftersom jag oftast i puckons närvaro inte kan slappna av och vara mig själv - DET irriterar mig.
Nog filosoferat om detta, tror jag ska dra en lärdom av mitt resonemang....kan jag inte slappna av i en människas sällskap e denna antagligen inte bra.

Well it´s the art of letting go

I don´t really think I know

But I have to find a place to rest

Right now


It is tearin me apart

and its a, no good mode for my heart

please tell me and I´ll step away

Right now


Cause what you´ve said, and what you´ve done, they don´t match so I´m confused

And all this time, when you´ve been gone, I feel my hope has been abused

Cause now you´re back, I see the truth, and now I know that I´ve been used

I find it cold, i find it cruel, that´s who you are

Kände du igen dig? Någon?

Längesen jag lyssnade Eskobar...det var dumt. De är jäkligt bra. Someone new som de gör tillsammans med Heather Nova e oxå jäkligt bra.

Hehe...som jag nämnt tusentals gånger tidigare -  musik ger en bra nostalgitripp.
På vår kryssning i slutet av gymnasiet åkte Eskobar med i hytten bredvid oss på väg till Finland. Haha vilket liv det blev när det visade sig att Karin, Sebbe och Markus "brutit sig in" i deras tomma hytt på hemvägen för att de ville sova i samma säng som de gjort. Lovely trip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback