Slagfält

Jag e så trööööööööööööött! Trött! usch.
Trots att det blev sent igår vaknade jag innan klockan idag...det e otroligt vad kroppen vänjer sig fort.
Men det kommer bli segt o sätta sig i bilen strax...får köra på taktiken ashög musik och kallt som satan.

Men, men sista dan i Karlskrona idag, sen får jag sova. Då ska jag verkligen njuta av vetskapen att kunna ligga kvar i sängen och faktiskt kunna vända sig och somna om.

Gårdagens gästspel på kåren var jättelyckat. Det va jättetacksamt att toasta och både jag och Ellen hade jätteroligt. Framförallt var vi snygga hahha! Kort kommer nog upp antingen här eller på facebook.
Det var en av de sista grejorna jag gjorde på kåren, nollningen ska jag vara med under och vara engagerad lagom mycket så jag får följa med på resan till Liseberg. Annars känner jag att jag inte riktigt passar därnere längre....men det e positivt, vill inte bli en looser som hänger därnere fast jag inte hör hemma där.
Förhoppningsvis så är min arbetslösa period som träder in på måndag inte så lång, då blire flytt och sen några påhälsningar i kalmar och på kåren istället.

Ne nu e det dags att köra. Förövrigt är det ett slagfält i köket. Ärtsoppa överallt, äckligt. Mina grannar som varit i farten och lagat fyllemat tror jag.

Morgonens låt. Rätt passande. Med I'm from Barcelona. Tur jag inte gjorde det.


Damn! Oversleeping again
Damn! I can't believe I did it once again


I can make it in time
if I jump out of bed
if I skip to wear clothes
and get running instead
if I get on my feet
if I skip to hit snooze
if I don't care to eat
and get running instead
I can make it in time


Been oversleeping on Monday
I don't care let's pretend that it's Sunday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback